v2.0.1
Som inloggad medlem på Akvarielexikonet kan du ta del av många funktioner. Logga in, eller bli medlem redan idag.
| Fiend | Inlägg #9 1 april 2009 16:59 |
|
1166 st inlägg Umeå i Västerbottens län Akvarier (5) |
Aha, det är knappen "gå till mitt inlägg" EFTER du svarat på utökat inlägg som inte funkar?
Mvh Fredrik
|
| tribon | Inlägg #10 1 april 2009 19:59 |
|
55 st inlägg Sigtuna i Stockholms län Akvarier (3) |
Det är dem som inte funkar oavsett för min del....
|
| VeMvEt | Inlägg #11 3 april 2009 22:20 |
|
112 st inlägg Gullspång i Västra Götalands län Akvarier (11) |
Jag låter bilden tala för sig själv
|
| VeMvEt | Inlägg #12 4 april 2009 00:06 |
|
112 st inlägg Gullspång i Västra Götalands län Akvarier (11) |
Sen så verkade det även när jag klickar på "Inga vänner online blaha blaha" så tycker den att jag har massa vänner?.. men ja,. så många människor som finns där finns det nog ej som tycker om mig :P trodde bara jag hade 2 :P
Ändrad senast: 4 april 2009 00:09 |
| Fiend | Inlägg #13 4 april 2009 04:13 |
|
Får ta och se över vännerlistan =)
Är det fler som har för många vänner där? Mvh Fredrik
|
| saxmark | Inlägg #14 4 april 2009 15:35 |
|
241 st inlägg Kode i Västra Götalands län Akvarier (3) |
Är det bara min läsare som ser mysko ut med filterbiten ?
FF under X. Skall bara länka in bilden också.. Fick inte uppladdningen att funka.. Full bild ligger här Ändrad senast: 4 april 2009 15:36 |
| patriks155 | Inlägg #15 6 april 2009 13:10 |
|
616 st inlägg Uddevalla i Västra Götalands län Akvarier (3) |
Kolla på de små bifogade filerna i tråden. För mig blir de bara svarta när jag klickar på dom i både explorer och Mozilla.
http://www.akvarielexikonet.se/forum/1_9/2514-algatande_rocka_med_sar_nagon_som_kan_tipsa_pa_vad_det_kan_vara Ändrad senast: 6 april 2009 13:10 |
| saxmark | Inlägg #16 6 april 2009 13:52 |
|
241 st inlägg Kode i Västra Götalands län Akvarier (3) |
Samma här.. Good work.. Du har just sabbat ännu av Fredriks kvällar.. Men det är ju måndag så han kan ju knappast haft en bra dag innan..
|
| patriks155 | Inlägg #17 6 april 2009 15:37 |
|
616 st inlägg Uddevalla i Västra Götalands län Akvarier (3) |
saxmark skrev: Samma här.. Good work.. Du har just sabbat ännu av Fredriks kvällar.. Men det är ju måndag så han kan ju knappast haft en bra dag innan.. Hehe sorry |
| Fiend | Inlägg #18 6 april 2009 16:44 |
|
Jag ska kika på det
Saken är dock den är att jag är mitt uppe i en flytt också så jag håller på och packar varje kväll och försöker hinna med allt annat. Även jobbat över mängder senaste 2 veckorna på jobbet.. så.. tiden har som inte räckt till =) Have patience my friends! Mvh Fredrik
|
| tribon | Inlägg #19 6 april 2009 21:48 |
|
Tror närstan at man kan uppdatera andras akvarier, verkar konstigt, men min sambo uppdaterade sitt akvarium med en aquael rak 112l och när jag gick in o kollade på hennes, så fanns valet lägg till i mitt akvarie. Dp lyckades jag lägga till den i hennes istället för mitt.
Konstigt. |
| Fiend | Inlägg #20 6 april 2009 21:56 |
|
Hej
Det ska inte gå att uppdatera andras akvarium. Kan det ha att göra med att ni har autoinloggning så ni är av misstag inloggade som varandras användare? Bugg med att inte kunna kolla på bilder i forumtråd är fixade nu Mvh Fredrik
|
| tribon | Inlägg #21 6 april 2009 21:59 |
|
Fiend skrev: Hej Det ska inte gå att uppdatera andras akvarium. Kan det ha att göra med att ni har autoinloggning så ni är av misstag inloggade som varandras användare? Bugg med att inte kunna kolla på bilder i forumtråd är fixade nu Jg använder mig av autoinloggning, men vi använder olika datorer och sitter juts nu uppkopplade samtidigt med 2 olika datoer.. skumt eller? |
| Fiend | Inlägg #22 6 april 2009 22:01 |
|
saxmark skrev: Är det bara min läsare som ser mysko ut med filterbiten ? FF under X. Skall bara länka in bilden också.. Fick inte uppladdningen att funka.. Full bild ligger här Funkar det bättre nu? Mvh Fredrik
|
| Fiend | Inlägg #23 6 april 2009 22:02 |
|
tribon skrev: Fiend skrev: Hej Det ska inte gå att uppdatera andras akvarium. Kan det ha att göra med att ni har autoinloggning så ni är av misstag inloggade som varandras användare? Bugg med att inte kunna kolla på bilder i forumtråd är fixade nu Jg använder mig av autoinloggning, men vi använder olika datorer och sitter juts nu uppkopplade samtidigt med 2 olika datoer.. skumt eller? ja det låter onekligen riktigt lurigt, för det hela valideras utifrån session och akvarie, så teoretiskt sett ska det inte gå. Kanske det blir någon mixupp med webbläsarna + att er router/IP delas eller nåt sånt? Men ni måste i så fall aktivt välja vilket akvarie ni ska redigera för att det ska gå.. hmm Mvh Fredrik
|
| tribon | Inlägg #24 6 april 2009 22:04 |
|
Fiend skrev: tribon skrev: Fiend skrev: Hej Det ska inte gå att uppdatera andras akvarium. Kan det ha att göra med att ni har autoinloggning så ni är av misstag inloggade som varandras användare? Bugg med att inte kunna kolla på bilder i forumtråd är fixade nu Jg använder mig av autoinloggning, men vi använder olika datorer och sitter juts nu uppkopplade samtidigt med 2 olika datoer.. skumt eller? ja det låter onekligen riktigt lurigt, för det hela valideras utifrån session och akvarie, så teoretiskt sett ska det inte gå. Kanske det blir någon mixupp med webbläsarna + att er router/IP delas eller nåt sånt? Men ni måste i så fall aktivt välja vilket akvarie ni ska redigera för att det ska gå.. hmm Ännu konstigare är att jag kyckades lägga till ett aquael 112l rak akvarie som tekning på en annan persona akvarie... Martin 500l Kolla uppdatering av akvarie händelser. Jag lyckades lägga till den, ta bort den o lägga till den igen... Ändrad senast: 6 april 2009 22:06 |
| Fiend | Inlägg #25 6 april 2009 22:13 |
|
Ja, det var minst sagt underligt!! Hmm..
Är det bara tekniken som du kunnat ändra? Pröva ändra på något av mina akvarier? Mvh Fredrik
|
| Fiend | Inlägg #26 6 april 2009 22:18 |
|
Pröva nu att lägga till en produkt till ett akvarium som inte du äger.. =)
Mvh Fredrik
|
| tribon | Inlägg #27 6 april 2009 22:18 |
|
Jag kunde komma in o välja redigera ditt akvarie o ändra saker o spara, men jag ser inga ändringar.
Kan vara skillnad då du är admin ? Erik |
| Fiend | Inlägg #28 6 april 2009 22:27 |
|
tribon skrev: Jag kunde komma in o välja redigera ditt akvarie o ändra saker o spara, men jag ser inga ändringar. Kan vara skillnad då du är admin ? Erik Nope, det ska det inte vara Det är lika för alla. Pröva nu? Mvh Fredrik
|