v2.0.1
Som inloggad medlem på Akvarielexikonet kan du ta del av många funktioner. Logga in, eller bli medlem redan idag.
| jouni_h | Inlägg #0 13 juli 2011 16:45 |
|
6 st inlägg Sandviken i Gävleborgs län Akvarier (2) |
GuppyhotelletMitt första saltvattenkar som jag startade upp för ca. 4 v. sedan . Köpte ett akvariumpaket "Guppyhotell" på 40 liter, för att se om det här med saltvatten är min grej. Har det stående bredvid mitt sötvattenkar, som jag har haft några år. PlanerBlev introducerad in i saltvattensakvarievärlden av min akvariehandlare och upptäckte dess skönhet. ProdukterIngen skrivet ArterIngen skrivet |
| Kempa | Inlägg #1 15 juli 2011 08:01 |
|
4 st inlägg Osby i Skåne län Akvarier (2) |
snyggt med saltvatten. Skulle vilja ha ett saltvattens själv men har inte riktigt vågat mig på det än hehe
// Kempa
|
| jouni_h | Inlägg #2 15 juli 2011 17:40 |
|
Är ju 3-4 ggr dyrare, men följer man anvisningarna om hur man startar, funkar det bra... Jag är helsåld
|
| jouni_h | Inlägg #3 15 juli 2011 17:43 |
|
Spännande med levande sten förresten... Hittade lite smådjur, bla borstmask och nån spindelliknande med långa ben... Nån sjöstjärna, kanske... Har inte hittat nåt riktigt likt på nätet heller..
|
| jouni_h | Inlägg #4 22 juli 2011 11:06 |
|
Kom på att dom små spindellika varelserna är ormstjärnor (Ophiuroidea)... Helfestliga grejer
|